19 Şubat 2015 Perşembe

Çok sıkılınca yapılacak şeyler #1





                                                                                                           

Tv - telefon -bilgisayar derken internette  sörf yapacak bütün ağları bitirmişken hala yok ben çoook sıkılıyorum diyorsanız, kafanızı bir süre dağıtmaya eğlenceli bişeyler yapmaya ihtiyacınız varsa sizi çok iyi anlıyorum... Önce biraz güzel şekilli taş toplayalım (yerinizde olsam fazla fazla toplardım boyamaya başlayınca keşke daha fazla toplasaydım demeyin). Sonra güzeelce temizleyip üzerine ne çizeceğimize karar verelim. Eliniz alışana kadar basit şekiller çizin ve sınırlarınızı kurşun kalemle belirleyin. Boya olarak akrilik boya kullanıyorum sadece ana renkleri aldım istediğim tonları karıştırarak buluyorum. Boyalar fiyat olarak çok uygun ve uzun süre gidiyor. Boyalarınızı sulandırarak kullanın bir iki tane farklı kalınlıkta fırça işinizi görür. 

 







Taşlarınız kuruduğunda ise sprey cila( ben mat cila seviyorum)  ile cilalarsanız silindiğinizde boyalar dağılmaz. Ayrıca küçük taşlar seçerseniz arkasına mıknatıs yapıştırıp buzdolabı magnetleri de hazırlayabilirsiniz:)

 
Bunlar da arkadaşımın doğum günü için hazırladığım taşlar arkasında doğum günü dileğim yazıyor :))
                                                                  
                                                                         B.


















            












B.

3 yorum:

  1. eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. ama bunlar çık tatlıııııı!! Taş boyama bir aralar çok popülerdi ama genelini beğenmeyip sıkıcı bulmuştum. Bunlar çeker gibi olmuş. Böyle küçük küçük bıcır bıcır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz, bu yaz taş toplayıp denemeyi unutma;)

      Sil