21 Şubat 2015 Cumartesi

Nemlendirici şeyler

Kuru ciltleri olanlar, doğru düzgün bir nemlendirici bulamadım diyenler işte size güzel bir öneri...
                              

   
                                    

Bioderma Atoderm PP Balm Baume - 

Kuru ve Atopik Ciltler İçin Nemlendiri Krem

Bioderma ürünlerinden hep memnun kaldım ama bunun yeri bir ayrı. Ergenlik çağındaki kardeşimin hızlı büyümesinden kaynaklanan cildindeki çatlakları tedavi etmesi için doktor tavsiyesi ile aldığımız krem uzun süredir tüm ailenin vazgeçilmezi oldu. Bu kremi kullanmadan önce çok fazla ürün denedim ama ya yeteri kadar nemlendiremedi ya da cildimde yapış yapış bir his bıraktığı için artık hiç nemlendirici kullanmasam daha iyi noktasına getirmişti beni... Hassas cildim olmasına rağmen ki çok bilindik markaların kremlerinin cildimi yara yaptığını da deneyimledim şimdiye kadar kötü bir yan etkisini görmedim. Banyodan sonra tüm vücuduma kullanmayı tercih ettiğim bu krem hem çok hafif hem hızlı etki ediyor hem de uzun süre etkisi geçmiyor. Cildimin tahriş olmuş ya da çatlayan yerlerini iyileştirmede de çok yardımcı oldu. 500ml ve 200ml seçenekleri var ve az miktarda kullanımı dahi fazlasıyla etkili olduğu için uzun süre kullanabiliyorsunuz. Genellikle eczanelerde satılıyor ancak kozmetik ürünleri satan alışveriş sitelerinden de ulaşabilirsiniz:
                                                              B.
                                 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder