4 Mart 2015 Çarşamba

Her Genç Kızın Hayali:))

Senelerce hayalini kurduğumuz, pozitif tüm anlamları yüklediğimiz, hayatımızın en piremses anını bize yaşatmasını umduğumuz kıyafet gelinlik... E bu kadar anlam yükleyince de içinize sinen bir modaevi ve gelinlik bulmak oldukça stresli ve zor olabiliyor ne yazık ki, fazla beklenti her zaman üzüyor yani:/
Ben de gelinliğim için o modaevi senin bu butik benim dolaşırken çook stres de oldum, sinirlendim de, asla istediğim gibi bir gelinliğim olmayacak diye umutsuzluklar yaşayıp, maddi-manevi yüksek beklentiler sebebi ile gerçekten zorlanmıştım. Mayıs başındaki düğünüm için, ta eylül ayından Ankara'daki modaevlerini dolaşmaya başlamıştım. Ankara'daki birçok gelinlikçiyi gezdim, internetten araştırmalar yaptım ve sonunda güneşli bir kış günü, içime çok sinecek bir modaevi ile tanışmaya gittim ASLI KIRDAR MODAEVİ :)



Benim için en önemli kriter belki de kafasının dikine gitmeyen, bakış açımı, istediğim modeli-kesimi- gerçekten anlayabilen ve çözüm odaklı olan bir modacı ile çalışmaktı. Böyle yazınca sanki şirketime eleman alıyormuşum gibi gözüküyor ama hayalinize kavuşmanız için çıktığınız bu yolda başınıza aksilikler gelirse eğer, gelinliğinizi diken kişinin tavrı, sizin ruh sağlığınız açınızdan oldukça önemli sevgili gelinler:) Ben Aslı Hanım ile daha ilk konuşmamda tüm bu  beklentilerimin hatta daha fazlasının karşılanacağının sinyallerini almıştım, daha önce yaşadığım umutsuzluklar silinmişti ve eve gelip anneme ''sonunda içime çok sinen bir yer buldum'' demiştim:) Burada denediğim neredeyse tüm gelinlikleri çok beğenmiştim, imkanım olsa hepsini giyer 15-20 günlük bir düğün yapardım.
E böyle bir imkanım tabiki olmadı fakat Aslı Hanım ve ekibi sayesinde her şeyiyle çok beğendiğim, %100 içime sinen bir gelinliğim de oldu.


Fotoğrafta da gördüğünüz gibi içinde kendinizi evinizde gibi hissedeceğiniz gayet rahat ve güzel bir yer burası. Ama sizi asıl rahat ettirecek olan, Aslı Hanım'ın ilgili, bilgili ve görgülü tavrı olacaktır. Aslı hanım, hayalinize kavuşmanız için sıkılmadan, bazı yerlerde karşılaştığım afra tafrayı (!!!) yapmadan, elindeki muhteşem gelinlik ve dantellerle size yardımcı olacaktır. Aklınız pronovias'ta bile kalmayacak emin olun;) (pronovias beni affet:S)

Son olarak kendi provamdan bir fotoğrafımı koyuyorum fakat büyüsü kaçmasın diye henüz tamamını paylaşamıyorum:) Sorularınız olursa elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.
Bir de slogan buldum onu da yazayım: gelinin halinden bir gelinler bir de Aslı Kırdar anlar:p

Daha fazla fotoğraf ve bilgi için bu linkleri kullanabilirsiniz:

https://instagram.com/asli_kirdar/

web sitesi 

facebook

                                 Sevgiyle kalın, T

2 yorum:

  1. Anlayışı,güler yüzlülüğü dışında gözü de (biz tasarımı anlayabilen, olan olmayan yönlerini hemen görebilenlere onda göz var deriz :D) var bence Aslı hanımın :) Yakıştı mı, o kol olur mu, dantel güzel iner mi, hangi dantel daha iyi gibi kafa karışıklıkların da çok yardımcı oluyor. Her şey olur şişirmesi yapmadan gayet dürüst cevaplıyor ve bence bu konudaki zevki de iyi. O zamana ne olur bilmiyorum ama Aslı Kırdar kendi gelinliğim için de aklımın bir köşesinde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle katılıyorum, umarım seninde hayal ettiğin gelinlik, hayal ettiğin şekilde aslı kırdar'ın elinden çıkar, sevgiler
      T

      Sil